CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 16, 2009

ago n after !

seriously,aku xtaw nk wat title pa entry neh ! neh aku nk cita jln edop aku yg dulu till skarg.aku neh nk kata anak yg mnja tdakkk :) miss T tanak ngaku !! huhuhu,aku neh anak tunggal lahh !! tp talah manja sgt coz aku dibesarkan live gan arwah nenek aku kt KEDAH, msti plikkn.dh la ank tggal dah tuh leh lak tggal gan nenek??:? pelik tuh lah yg benar,ewahhh.aku tggai gan nenek since 4 taon kutt :? ntahhh, miss T tapasti lahh.tp till form 2 centu lahh.pastu bru tgaai gan mama.itu pon sbab nenek dh mninggal :( teramat lahh sedehh.live kt kmpong mmg besh korg !! leh mndi sngai,maen gan nipah nyoir,perghhhhh!! mmg taleh nk lupa lahh.nenek aku tapenah nk cubit even aku wat marah,juz nashat jeh !!:))shiookkk. tp yg tabesh nyer adalah kazen aku neh xbentiBENTI nk jeles gan aku,mmg mcm siot. tp nenek aku taw cucu dya cena an !!
ouhhyeahh !!:) tq nenek !! bla nenek aku dh tadakk life aku agak berGELORA lah jgakk, mna dak nya. b4 aku pndah g PENANG aku tepaksa tumpang umah masudara aku.korg paam2 lah an.TERSEKSA !!!o:( ouh nonono !! aku yg agak berisi tggal tulang weh dorg keja kn.tp sabar ja lah coz nk bg abeh f1 dlu. if makan nasi dorg juz bg sekali ja,no tambah2 nasikk :( yaallah mmg ngeri lahh. tp aku ttp tabahkn ati tukk trus kn juakk :)) miss T skema ,hahahahah. dh abiss kt taun mama pon dtg amek aku blik PENANG !! mmg lega yg teramat lahhh.

1 comments:

Anonymous said...

sian je dlu2 en.
tkpee, dh lps dh pn.
:)

Post a Comment