CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 25, 2009

kawan, sahabat,muktamad !!

KAWAN
Pada mulanay aku tak tahu apa erti kawan,
Bila kau kenali dirmu mu aku mula memahami
APA ERTI KAWAN
Kau pd mulanya adalah kwan yg petama menegur aku time aku msokk skulahh,
Kau juga yg menuliss nma aku pd buku AMALI ELEKTRIKku,
Dan kau juga yg wat jadual klass kt aku,
Kau mmg tersangat ramah dan baikk,
Klu tnpa kau pd masa tu, mebi aku terumbang ambing lg
terima kasih wahai kawan !!

SAHABAT
Selepas bekawan, kita dh muka jd sahabat,
dh mula rapat sesama,
Dlm relationship kita mmg pelbagai bnda kita tempoh sesama,
Pd mlanya kita sering kongsi edop kita,
aku meginap di dorm sblah dgn dorm kau,
Dan aku juga adalah penghuni yg yg sering check-in kt dorm kau sahabat,
Kita tdur sesama,bgelakk sesama,merapu sesama,
mmg ashikk !!
ttp,
aku penah jtuhhkn air matu aku kerna kau sahabat,
aku tasggop tgokk kau ketika kau sakett !!
aku tau bnda ni kau tapenah tawu,
tp hanya diriku yg pasti,
aku dukong kau dgn beberapa org lg bwakk kau ke surau,
dlm masa yg sama airmata aku seolah2 air ujan yg turun teramat laju menahan sakett yg kau alami sahabat,
aku xsggop tgokk kau sakett,
ttp
antara kita maseh ada selisih paam,
kita bermasam muka, ta betego sapa.
akhirnya allah mmg mahu kita ttp berkawan
dan kita try to solve it face to face,
bersaksikan tingkap dorm F7.
bnda yg tah apapa yg kita gado, hahah
dgn cabaran n dugaan inilah yg mengeratkn lg hbgan kita sahabat,
when it back to nomal..
kita dh mula rapat mcm dulu,
ada yg kta kita neh mcm adik dan kakak :) btowl kahh??
ttp kita terpaksa tempuhi ujian yg kedua,
aku terpksa ditukar ke sekolah lain,
namun kau ttp SAHABAT aku !!
aku sering ke TNT tukk mlawat kau,
tp tiap kau kesana,
kau msti tiada,
aku kenkadang seperti nk nangeh ja,
tjuan aku tukk tgokk kau,
tp aku sentiasa doakan kau sygs !!
sehinggalah SPM, aku msih berhubung dgn kau sahabat,
kau telah membantu aku dlm EXAM LUKISAN
kau yg bg HINT kt aku,
TQ SYGS !!
till sekarang kau adalah sahabat aku dunia akhirat
dan kau satu2 yg aku syg dan aku xkn pnah lupakn kau !!

MUKTAMAT !!!!!!


0 comments:

Post a Comment