CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 22, 2009

di pergunakah aku???

hmm,pala otakk neh mmg sering berfikir dan tak terhenti untukk behenti memikir bnda neh.kadang2 agak lkah jugak trasa tp ntah lah, :(( miss T mood tabekk !. kenkdang aku rsa mcm aku neh bodoh yg teramat sgt,rsa mcm aku neh diperguna ja.,tp mmg btoi kn ?? ntah ntah dan ntah lahh.no word to say lgikk.mmg bodoh edop neh aku ja bg org happy tp aku xpnah nk rsa kebahgiaan. semua yg aku wat semua takena,aku salah, aku burukk, semua aku !!mmg kah aku neh dtakdirkan cenni?? :( tink n thinking. tp semua neh yg aku carikk dan yg aku nakk. tp knapa aku tanmpak dri dlu lg bnda neh?? buntu buntu dab teramat lah buntu. mcm xmaw edop gan dya pon ada. bla aku wat semua nmpakk, tp bla kena tang pala dya xpnah nk nmpk, aku ja nk kna ekot pala dya, shitt MAN !! for now, i will try to be edop tnpa dya, biaq aku gan diri aku dak kau gan edop kau yg aneh tuh, edop lah dgn keSTANDARDtan kau !! dun come near me and my fmly :? huhhhh !! for sure aku dh nk wat prinsip aku, harta aku is harta aku !! no kongsi2 anymore lahh. wat baek gan org pon bkn dibalas baekk. edop gan kenkawan g beshh dri ber COUPLE neh !! fade up dan jemu !! hati aku bkn pokok yg tadakk perasaan oi !!!

currently mood: kekesalan kekesalan kekesalan

0 comments:

Post a Comment